понеделник, 3 февруари 2003 г.

(След)Празнична хомеопатия

Оказа се, че съм бил назадничав.
Оня ден, понеже синът ми е болен и го лекуват с хомеопатични лекарства, реших да се просветя какво ще рече ‘Хомеопатия’. И намирам следното (в свободен превод от речникът на чуждите думи в немският език – пусто по нашите речници, поне в моите издания го нямаше):

“Хомеопатията е метод на лечение, непочиващ на строги научни доказателства, при който лечението се извършва със силно разредени количества от вещества, които в по-голямо (нормално) количество биха причинили болестното състояние”.

Нека ме боли, като не слушам! Цял живот ми разправят – след препиване на суринта пий една бира или малко коняче и ще си ОК. А аз – не та не! Кафето било за мен. Да ама не!

И това да го науча чак, когато минаха дамаджано-пръжолните празници. То не бяха мъки – Коледа, Нова година, именни дни... Само за единият Трифон Зарезан и за Петльов ден се уредих (нали си имам мъжка рожба).

Но пък занапред ще знам.
Наздраве и на вас!

Zaro

Няма коментари:

Публикуване на коментар