събота, 18 август 2001 г.

Светът? Светът!!! Част III – купооооон! (или тати и ... мама)

Баба си замина. И останахме само с мама. Е, и тати, когато реши, че се е наработил достатъчно, за да се прибере уморен и нервен в къщи. Но пък си идва навреме за ваната ми. Сега той ми помага в къпането. Казва, че бил ходил на курсове при бившия главен теляк на Централна баня (каквото и да е това). Едно от двете – или гореспоменатия теляк няма педагогически умения или тати е отчайващо невъзприемчив. Дано не си е платил за тия курсове.

Понеже златните времена на родилния дом свършиха и вече нямам такава възможност за обмяна на мнения, реших да изследвам света лично. И понеже баща ми е в общи линии на разположение, реших да започна с него.
Интересен човек. Или мълчи като пън или нарежда като рапър. Малко му е странен хумора, но явно ще трябва да свиквам (твърдо отказва да се прави на маймуна, когато поискам). Когато искам да ме вземе например, твърди, че не може, понеже съм бил ‘временно верикално възпрепятстван’ и трябвало да се радвам на това, моля ви се! Когато не искам да спя, казва, че сме една Фамилия и ще ми направи ‘предложение, което не мога да откажа’. След което ме дава на мама да ме храни. Понеже знае, че така ще заспя. И това ако не е нарушение на правата на детето (да стои будно колкото си иска), здраве му кажи.
За храненето обаче сигурно е прав. Опитах да суча от него, но установих единствено, че е космат (оле как се скубе и колко косми пуска, не е истина после какво плюене падна) и не пуска мляко.

Мама! За мама или добро или нищо(упс, това май беше лош майтап). Иначе казано тя е навсякъде и без нея (милата) нищо не става. Даже тя разрешава и казва кога може да се случи новото ми откритие – купона.

Купон! Тук ще трябва да уточним, че явно докато баба беше тук е имало странни манипулации, докато съм спял. Изведнъж баща ми се размърмора, че купони трябвало да има и нищо не пречело понякога да ме ‘имунизират’. Не се наложи дълго да се чудя какво ли ще рече това. Оказа се, че просто ще бъда лишшен от вечерната си вана. Според него докторката била казала в първата вечер след имунизация да не се къпя. Чудна работа, аз за разлика от него съм бил на всичките си имунизации, а такова нещо не съм чул.
Но купонът е интересно нещо. Отиваме в някоя градинка, обзаведена с бирария, където се събират разни техни приятели... Всички ми се радват, разнасят ме нагоре – надолу, казват ми колко съм пораснал и колко съм красив (ще взема да развия един нарцисизъм от тия приказки, ама ми е приятно, какво да лъжа). А старите според мене скучаят – пият бири и си говорят...Е, трябва да си призная, че понякога е интересно - не ми се карат толкова, когато събера покривката от масата и най-вече когато го ударят на спомени. Виж ги ти какви били мама и тати едно време... С напредването на бирите става все по–интересно, но ... с времето се унасям и изпускам края... Опитах се да будувам до края, но щом е за купон явно нямат умора... В 1:30 през нощта се предадох...

Последното, което чух беше, че кръвта на вода не ставала и явно съм приличал на баща си... Ех, живот, живоооооот...

Zaro

Няма коментари:

Публикуване на коментар