вторник, 6 ноември 2001 г.

Фарсът

Снощи имаше дебат на кандидат – президентите по телевизия bTV. По-добре да не го бяха правили (или пък по-добре, че го видяхме?). Във всеки случай сеира беше на ниво за радост на “драгия зрител”. Така не бях се смял от години...

Самите изказвания ще цъфнат по пресата и къде ли не и не ми се коментират.
Само две неща:
Първо – отсъстващият Първанов. Имал ангажименти не знам си къде. Мислех, че bTV е национална телевизия и се лови и там, където е бил той. Във всеки случай аз, като избирател, се чувствам обиден от него и даже и да мислех да гласувам за него, щеше да има да взема...
Иначе той поне се отърва от участие в това, което се получи. Нямам думи да го определя. Но съм сигурен в едно – моят президент не трябва да се държи така.
Бедна, бедна България...

Като помислих, ми се видя най-разумно следното решение за нас като граждани и българи, каквото и да означава това (Понеже всеки ни го обяснява, почнах да се обърквам):
Едно е ясно – всичките са маскари. Затова нека да си спестим някой лев като данъкоплатци (понеже от нашия джоб идват) и да си изберем един президент на първия тур, та поне да не се харчат пари за втори.
Така ще имаме един уикенд повече, а и ще остане някой лев за и без това продънения бюджет. Я пенсийката ще се вдигне, я заплатите в бюджетната сфера, я някой път ще поправят – все ще е по-добре от това, което наблюдаваме...

Zaro

Няма коментари:

Публикуване на коментар