вторник, 4 септември 2001 г.

Жените - I част

9 часа.
На хотелската врата се чука продължително. Декоративна руса главица се подава изпод завивките. Рум сървизът, вкарвай количката. По-бързо мухльо и не ме гледай така. Не си падам по обслужващ персонал. Хайде, чупката!
В широкото легло хърка новият Й софиянец. Бърза корекция на остатъците от снощния грим, и след пиянската нощ трябва да изглежда свежа и мноого секси. Не се изпуска такова съкровище като него – със златна кредитна карта, луд по свежата й 19 годишна плът! Ех, да не беше толкова женен, щеше да им покаже на всички на село. Ще пукнат от завист като спре на центъра с новото му БМВ, наконтена като принцеса с дрешките от оня бутик на Витошка и обувките, дето й ги донесе миналата седмица от Гърция. Нищо, че съседката й викаше, че щяла да стане парясница като замине. Да я види за половин година колко е напред с материала. Онези задръстенячки от общежитието нека чакат мама и тате да пращат бурканите и някой и друг мижав пощенски запис.

Кафе в леглото. Не ме пипай сега миличко, трябва да си ходя, в сесия съм. Писна ми вече, ако ми беше взел едно апартаментче, нямаше да бързаме всеки път. Хайде, ставай, че дебелата ти жена пак ще ти звъни, да ти вдига скандали, довечера ще си нервен, а аз така искам да ми купиш онова телефонче. После ще ме заведеш някъде, много обичаш да се показваш с младото си гадже, нали? За теб мога всичко да правя… Пък изпитът е чак след два дена, ще се оправим с професора. Стига котенце, как така ще му смачкаш фасона, той е на 60 години, тоя дъртак. Малко сухо в книжката ще го оправи, да не мислиш, че изкарва колкото теб. Като каза фасон, днес ще трябва да отида на фитнес, фризьор, козметик, масаж….добре де, 150 лв. ще стигнат.

* * *

9 часа.
На вратата се звъни продължително. Подпухнали очи поглеждат през шпионката. Портиерът, моля ви, не ме занимавайте с вашите комитети за събиране на сметките и не звънете сякаш сме глухи. Приятен ден!
В широкото легло спи малкото човече, след цяла нощ кашлица, температура и истеричен плач. Трябва бързо да му приготви първото хранене за деня, да изпере напишканите и оповръщани чаршафи от креватчето, да изтича до аптеката и до месаря за котлетите на баща му за довечера, който видите ли ставал рано и цяла нощ си спеше в най-отдалечената и съответно най-тиха точка на апартамента. Няма време за грим, за свежа и секси да не говорим.
Ех, да можеха да я видят колегите в службата как по цял ден готви пюрета, сменя памперси и обикаля градинките с количкте, за да слуша кога другите майки готвят пюрета и сменят памперси, кога децата им ядат, акат и повръщат.
Колежките й, старите моми, нека през това време да спят с тоя оня, за мижаво повишение и всеки път да умират от завист, когато са й на гости и мъжът й се прибира след работа, гушва детето и я хвали каква домакиня е.

Сироп за кашлица в леглото. Хайде миличко, не повръщай точно сега. Писна ми вече, ако татко ти беше купил нова перялня, нямаше да ми отива деня над мивката. Хайде, да те водим при чичо доктор, че ако и тази нощ ревеш, татко ти ще е нервен, а аз така искам да направим ремонт. И ако още веднъж ми нервничи така, докато му приготвям закуската, ще му смачкам фасона.
Като казах фасон, имам нужда от фитнес, фризьор, козметик, масаж….добре де, тези 150 лв. ще стигнат да ти купим нова количка.

AIDA

Няма коментари:

Публикуване на коментар