вторник, 4 декември 2001 г.

Интелектуална

А уж бяхме тръгнали за Европа, за Америка и за не знам си къде. Глупости на търкалета.

Излезе един “интелектуалец” и си наби един полицай, понеже не му позволявал да си паркира, където си иска. Много интересно.

Първо полицията е затова да се слуша. Доколкото знам там, за където сме тръгнали при съпротива на полицай при изпълнение на служебните му задължения очакваната продължителност на живота рязко спада – до няколко минути. Дори и без да бие полицай, а само ако на полицая му се стори, че указанията му не се изпълняват достатъчно бързо и точно.

Ние обаче сме други. При нас може. Полицията е затова да се бие и да се псува, че не си върши работата. Ами как да я свърши? Избраните от нас не и обръщат внимание. Защо тогава да го правят престъпниците. Те и без това са извън закона.

Както и да е – на някой толкоз му бил ъкъла. Срамното в случая са подписките на другите “интелектуалци”. Приказките за “гаври” и не знам си още какво. Време е да разберем, че законите, хубави или лоши, са затова да се спазват. Ако не е така, тогава нека някой от тях ми каже следното. Аз, като инженер, който не заема постове, интелектуалец ли съм? Ако съм, то мога ли и аз да бия полицаи. Ако мога – с какъв чин да са и по какъв повод?
Ако все пак, бивайки инженер, съм по-долна класа интелектуалец, кого мога да бия безнаказано?
И главното – в кои закон е написано това, за да си го прочета и да мога да го цитирам, докато си шамаря някой: “Виж сега, аз вярно те бия, ама е законно, понеже съм интелектуалец и мога да бия отпадъци като тебе според член еди си кои, алинея еди си коя...”
А, да – също да попитам кога мога да крада....

Уф, хайде стига глупости...

Срам, СРАМ!!!

Zaro

Няма коментари:

Публикуване на коментар