сряда, 6 март 2002 г.

Единайсет идеи за празнуване на Осми

8 април
“Скъпа, обличай се. Взел съм билети за кино.”, казва той, връхлитайки с детегледачката под мишница.

8 май
“Защо не излезеш с децата в парка да не ми се пречкате? Решил съм да изчистя къщата.”

8 юни
“Деца, марш в леглата. Тази вечер аз ще ви прочета приказката, докато мама си изгледа новините.”

8 юли
“Всичко съм уредил. Утре тръгваме на море. Не, не, няма да стягаш багажа. Този път ще се справя сам.”

8 август
“Изненада! Цвете без повод. Просто защото те има, мила моя!”

8 септември
“Довечера поканих приятели. Няма да готвиш – ще поръчаме пица. Ти само бъди красива!”

8 октомври
SMS: “Обичам те! Току-що се сетих.”

8 ноември
“Направил съм кафе и бегло подобие на палачинки. В леглото ли ги искаш, или ще хапнеш с мен и децата?”

8 декември
“Да, излез с бившите си колеги и се напий. Ще се справя с децата сам, не се притеснявай.”

8 януари
“Купил съм ти оня диск с любимото ти парче, дето се скъса да го ръмжиш в къщи.”

8 февруари
“М-м-м, как хубаво миришеш сутрин, скъпа. Не се обличай още. Аз…много…да…по ушето…знам…”

***

8 март
Какво казваш, скъпи? Нищо, замечтала се бях. Не, не го правя всеки път, когато ми говориш. Слушам те сега. Карти с тайфата? Ами добре, излез. Не, няма да ти направя свирка. Да, ще се оправя с децата. И без това почти всяка вечер се оправяме сами. Когато искаш, тогава се прибери, но тряхать хочешь – не буди меня. И гледай да не удариш колата, че помниш последния път като кара пиян. Ти си чао. Нищо ми няма – защо да се сърдя? Аз и без това не го празнувам тоя празник. Чувството ми за хумор? Ами провери дали не съм го прибрала в чекмеджето с неплатените сметки. Айде весело изкарване, че ме чакат две вечери, две къпания, две обличания, приспивна песен на едното, приказка на другото, моля те, мамо, светни нощната лампа, донеси ми водичка, остани да поспиш при мен, не искам утре на градина, и аз те обичам безкрайно, разкажи ми сега за последно за Хари Потър. Чака ме също една голяма самотна водка, едно заспиване пред телевизора и един еротичен сън с герои без лица.

Nadie

Няма коментари:

Публикуване на коментар