четвъртък, 14 юни 2001 г.

Ежедневия

Ежедневие 1

Шум на рано тръгващ си мъж...
Бележка "Звънни ми.." (без да е оставен номера).
Включена кафеварка..... Опарени устни...
Лек грим...Автобус.
На работа колежката със завист поглежда към леко омачканата ми пола.
Намигване от шефа, облизани устни и потни ръце.
Обяд с другите без да ги слушам.
Някаква работа. Край.
После за малко в бара. Един малък джинфис. После още един.
Някакъв непознат се приближава до мен. После една водка с него.
После не ми се прибира сама на студеното.
Тръгвам си. Той май идва с мен.
Шум на рано тръгващ си мъж...

-----------

Ежедневие 2

Празно, студено легло със силно намачкан чаршаф....
Бръснене...Рязко движение....Кръв.
Нова риза... Закуска, докато слагам сакото.
Закъснявам...таксито се бави...
На работа никой не ме забелязва...
Колежки минават с влудяващо екзотичните си парфюми....
Парадът свърши... тръгвам си.
В квартална кръчма пия една бира.
Изслушвам проблемите на съседа с колата....
Студена вечеря.
"Лека нощ" на жена ми....Празно, студено легло със силно намачкан чаршаф....

Vasi

Няма коментари:

Публикуване на коментар