четвъртък, 25 януари 2001 г.

Езикът на жените

Езикът на жените

За по-нататъшното добруване на половете публикуваме втора част от наръчника за превод.
Благодарим на на вярната ни фенка Blue за него.

Езикът на жените:

‘Направи поне салатата’ = Превърнала съм се на готвачка.
‘Боклука вече е замирисал’ = Не се опитвай да се събуеш бързо бързо като никога, ами грабвай кофата.
‘Съседа се прибираше от пазар’ = Вече съм като орангутан от влачене на торби.
‘Ако още веднъж си хвърлиш чорапите в средата на стаята, отиват на боклука’ = Ако още веднъж си хвърлиш чорапите в средата на стаята, отиват на боклука.
‘Тръгвам веднага’ = Тръгвам след като си загладя гънката на блузата (която съм забелязала след като съм я облякла), почистя си обувките (който първо трябва да намеря), измия си ръцете и си сложа крем, внимателно си отлепя маската от лицето и се гримирам. Стой до вратата като куче, гледай ме кротко и ми дръж палтото - иначе точно като стигна до огледалото ще реша, че тоалета на ми отива.
‘Мило, пак ли си до късно на работа…’ = Най-после малко спокойствие, пък кого го е грижа къде хойкаш.
‘Уморена съм’ = Писна ми да пера, да мия посудата, да се грижа за детето, да ти готвя вкусни манджи, да сервирам ордьовъра и аперитива (ракийката със салатката), да лъскам къщата, да вървя подире ти, да извеждам кучето, а в свободното си време да ходя на работа, да мълча и да проявявам разбиране, докато ти преглеждаш пресата на чашка кафе.
‘Мивката капе’ = Къщата има нужда от основен ремонт.
‘Мама се обади’ = Ей сега ти отрових живота.
‘Боли ме главата’ = Внимавай вдигнала съм ти мерника, но още не мога да реша с какво да те застрелям първо.
‘Боли ме главата’ = Не ми досаждай. По-късно може и да ти пусна, ако се държиш прилично.
‘Боли ме главата’ = До сега ми мърмори и хич не си мисли за секс.
‘Боли ме главата’ = А сега като ти се тръшна в несвяст, ще забравиш за секса до края на седмицата.
‘Искам те’ = Но също така искам и онова коженото палто, като на Ванчето от нашия офис.
‘Aх, виж колко е прекрасна’ = Нали се сещаш, че моята заплата няма да отива само за твоя стомах!
‘Нещо май ми е паднало косъмче на гърба’ = Айде от мен да мине, днес ще си поиграем на лекари.

Blue

Няма коментари:

Публикуване на коментар