петък, 18 май 2001 г.

Предизборно социологическото проучване на AGTSC


Па че гласувам!
"Почна се" написа вестник "24 часа". Ние от AGTSC бихме добавили "Панаирът почна". Било то селският, този на суетата, тези на Лили Иванова ... изобщо тарапаната, масрафа, простотията и обещанията, които ще ни залеят от малкия екран през следващия месец няма да имат равни поне ...... още четири години.

AGTSC проведе социологическо проучване, за това кой къде е в политиката, кой на кое дърво е, кой кой клон иска да отчупи, кой на кого иска да ритне столчето ...... изобщо кой на кого ще му ......

В резултат на това Ви предлагаме Тест, след който ще сте наясно коя бюлетина да изберете, в кое кошче да я пуснете и ... изобщо накъде сте с изборните си очаквания.

Ще гласувам за Царя:
а) щото съм от Царичина;
б) щото България ще цъфне и ще върже за 800 дни, както цъфна и върза Сталинград след 900 дни обсада;
в) щото ще участвам в европейското по стрелба и искам да тренирам при Нонка Матова;
г) щото съм испано-говорящ.

Ще гласувам за СДС:
а) щото съм от Левски и съм син в червата;
б) щото визите паднаха и току-виж паднали и паспортите, ще си одим гьотере из Европата, като стадо през синя поляна;
в) щото предпочитам по новините да гледам нозете на Надето Михайлова вместо мустаците на Жорж Ганчев;
г) щото дядо ми е реститут.

Ще гласувам за БСП:
а) щото съм от ЦСКА и съм червен в червата;
б) щото нямам жив съученик;
в) щото по Бай Тошово време билетчетата за трамвая бяха 2 ст.;
г) щото съм мазохист.

Ще гласувам за БЕЛ:
а) щото съм от Славия и съм бел в червата;
б) щото Сашо ми е братовчед;
в) щото ми викат 'Амбреажа' - долен Ляв педал;
г) щото зеленият цвят ми харесва - особено на хайвер.

Ще гласувам за 'Гергьовден - ВМРО'
а) щото родът ми по бащина линия е от Лозенград, а по майчина - от Кавала;
б) щото съм привърженик на традиционните български ценности - гроздовата, шопската салата и поезията на Вапцаров;
в) щото съм овчар по душа, затова и емигрирах в Австралия;
г) макя им ке посерам на сите мекерета.

Ще гласувам за 'Национално обединение Цар Киро'
а) щото съм монархист и при нас пишман царе няма;
б) щото харесвам неговата водка 'Ослепительная';
в) щото работя в пункт за изкупуване на цветни и черни метали (може и отпадъци и отломки - напоследък и такива приемат);
г) тоз добър човек бе, цялото махала за него ще пускаме.

Ще гласувам за ДПС:
а) щото най-обичам овнешка курбан чорба;
б) щото Емел Етем в сравнение с Мозер или Берберян е една чок гюзел ханъма;
в) щото съм грозна като смъртта и ми се полага фередже по естетически причини;
г) щото съм от Разград и още от детската градина зная, че Доган значи Сокол.

Няма да гласувам в изборния ден:
а) щото комшията от оня ден се е запасил с ракия, да не би да спрат да продават в изборния ден и да му засъхне гърлото;
б) щото съм от Силистра, а трябва да гласувам в Тутракан;
в) щото изборите са в неделя, а неделя е ден за мачове и Формула 1;
г) щото Москве-то, което избрах преди 20 години, и то кола, и то ремонт иска.

Няма да пусна бюлетина:
а) щото жена ми не ми е пускала от миналите избори;
б) щото като пусна на някой(я), после много лесно се подхлъзвам;
в) щото ми писна само аз да пускам, а на мене няма и един цент да ми пуснат в паничката;
г) щото с това кръвопускане, гледайте докъде я докарахме.

Ще гласувам за кого да е:
а) щото всичките са маскари;
б) щото недовиждам;
в) равен шанс за всички;
г) щото на кого ли му пука какво мисля.


Абе ако искате , няма да се караме за едно гласуване я, я, ...
AGTSC

Няма коментари:

Публикуване на коментар