петък, 8 декември 2000 г.

20 години без Джон Ленън


Автопортрет

Решихме, че е по-добре да публикуваме нещо, написано от Джон Ленън, отколкото да пишем за него, но това не се оказа улеснение - изборът варираше от (разбира се) 'Imagine' през 'Working Class Hero' до 'Oh, Yoko'. И все пак - нещо писано от Джон и изпято от Бийтълс, с което поздравяваме и всички студенти - бивши, настоящи и бъдещи:

Норвежка гора

Бе моя веднъж,
а всъщност - май
аз неин бях.
Тя взе ме у тях -
нали бе добра?
Норвежка гора.
Покани ме да поостана
и да поседя.
И аз се огледах, но
стол нямаше, да.
На килима седях,
време пилях
и вино лях.
Говорихме си,
а към един
тя рече:'Да спим.'
И каза, че сутрин работи,
избухна във смях,
а аз не работя, й казах
и в банята спах.
Събудих се сам,
птичката там
хвръкнала бе -
и огън стъкмих -
нека гори.
Норвежки гори.


Norwegian Wood

I once had a girl
Or should I say
She once had me.
She showed me her room
'Isn't it good?'
Norwegian wood.
She asked me to stay
And she told me to sit anywhere.
So I looked around
And I noticed - there wasn't a chair.
I sat on the rug,
Biding my time,
Drinking her wine.
We talked until two
And then she said:
'Let's go to bed'
She told me she work in the morning
And started to laugh.
I told her I didn't and crawled off
To sleep in the bath.
And when I awoke
I was alone
This bir had flown.
So, I lit the fire
'Isn't it good?'
Norwegian wood.

July

Няма коментари:

Публикуване на коментар