четвъртък, 21 декември 2000 г.

Езикът на мъжете

С цел по-добро разбиране между половете, публикуваме следният наръчник за превод.
Очакваме да се появи и наръчника 'Езикът на жените'.

Езикът на мъжете
'Гладен съм' = Гладен съм
'Спи ми се' = Спи ми се
'Изморен съм' = Изморен съм
'Искаш ли да отидем на кино?' = Бих искал да се чукаме
'Мога ли да те изведа на вечеря?' = Бих искал да се чукаме
'Може ли да ти се обадя по някое време?' = Бих искал да се чукаме
'Мога ли да получа този танц?' = Бих искал да се чукаме
'Хубави дрехи!' = Какво деколте само, а ...
'Изглеждаш ми напрегната. Да ти направя един масаж?' = Бих искал да те опипам
'Какво има?' = Не виждам защо го правиш на въпрос
'Какво има?' = Какви глупости започна да си втълпяваш пък сега
'Какво има?' = Изглежда се разминахме със секса тази вечер
'Това ми омръзна' = Искаш ли да правим секс?
'Обичам те' = Хайде да се чукаме
'И аз те обичам' = Добре де, казах го. Хайде сега да се чукаме
'Да, новата ти прическа ми харесва' = Преди ми харесваше повече
'Да, новата ти прическа ми харесва' = $50 на вятъра, горе-долу пак същото
'Хайде да поговорим' = Ще се опитам да ти внуша, че съм доста солиден човек и може би ще ти хареса идеята да правим секс
'Хайде да се оженим' = Искам да направя така, че да бъде незаконно да правиш секс с други типове
(на пазар)'Тази ми харесва повече' = Взимай някакъв скапан парцал и да си тръгваме, че ми втръсна

Zaro

Няма коментари:

Публикуване на коментар