петък, 13 април 2001 г.

За Космоса, яйцата и още нещо

July: Ще пишеш ли нещо великденско?
Nadie: Нещо не ме влече. Драсни ти, а?
July: Всеки вика - 'драсни ти'
Nadie: Не е честно! Сложи една ръка на сърце и кажи кой напоследък драскаше най много, а?
July: Не съм аз.
Nadie: Значи ти се пада по призвание да напишеш нещо за яйцата.
July: "... адаш що не напишеш нещо за Великден, ти си романтикът на групата или ти или Надието"
Nadie: :-)))))) Ще му дам аз а него един романтик.
July: Искал е да каже 'наивникът','балъкът' или най-общо 'зальоханият'
Nadie: Дадаааааа
July: Ама те е сложил в една група с мен, хехе :-)
Nadie: Аз за това се ядосах, зер! :-]]]

Nadie: Хайде стига си дърдорил глупости с мен - вземи напиши нещо
July: Може за Деня на Космонавта, ама той мина, пък и не знам какво да пиша
Nadie: за кученцата Лайка и Белка
Nadie: за Луно-Луно, земьо Македонска, па ли ке те делиме
July: даа, това се сетих, ама само то ли?
Nadie: за зелените човечета, дето ги срещна онзи ден
Nadie: за ити фон хоум
Nadie: за кой открадна пръстена на сатурн
July: е, това не знам - за пръстена
Nadie: за приятеля ти астроном, който се напил и се ориентирал по звездите през плетове и дувари
July: хееее, това иска време
Nadie: за въпроса на Симеон: "Мамо, Земята като е кръгла, ние защо все направо вървим?"
July: А косьо казва, "не се върти - аз гледах, гледах през прозореца, ама не се въртим"
Nadie: Симеон всъщност визираше, че сладкарницата се пада вдясно леко, а не го вълнуваха чак толкоз астрономическите въпроси.
Nadie: Виждал ли си Луната през телескоп?
July: Аха
Nadie: Прилича на пъпчив пубертет
July: ... който мушка тайно сухи пасти в междучасието
Nadie: А скоро се дивях Гагарин колко щур трябва да е бил, та да се намърда в тая клаустрофобична консервена кутия. Имам един колега, който е бил на 6 години тогава. Като го питах как се е почувствал - там, човек в космоса и такива щуротии, - той каза, че най-много го било страх да не му падне на главата.
Nadie: А също се сещам как в началото на 20 век, при поредното появяване на Халеевата комета, пра-баба ми измъкнала от долапа всичкото сладко и го дала на децата да го изядат, щото се е задал края на света. Горката, като не свършил света, а сладкото свършило, щяла да си оскубе косата. Много я хванал яд.
July: :-) То си е за яд, ама нещо не виждам как ще стане материала.
Nadie: Що бе? Много глупости ли говорим?
Nadie: "Астрономическа поема"
July: безидейно някак
Nadie: "Разговор между двама граждани по повод деня на космонавтиката"
Nadie: Ама трябва да се поредактира леко. плюс това, той деня мина де.
July: А, екстра за последно изречение :-))

Nadie: По-добре за Великден. Дай да опитаме така:
Nadie: с какво го свързваш
Nadie: Аз лично го изживявам трагично, защото мразя яйца във всякаква форма
July: Аз обичам церемонията по варене-боядисване-лъскане с олио и подреждане върху зелено
July: А формата на яйцата е най-вече яйцевидна
Nadie: Че това кой не го обича! Ама фазата с олиото ми е омразна
Nadie: Това за яйцевидната форма беше живо откритие!
Nadie: Освен това мразя пияните тълпи, които около и след 12 утъпкват и оливат с восък териториите около всяка църква. Разказват си мръсни вицове и се кискат, докато чакат поповете да излязат.
July: днес им правих тестове на колегите за пръстови отпечатъци -- покажете моля, да видим, тачите ли вие традицията или сте оставили това на половинката и децата. А за тълпите си права отчасти, но това стана после. Никога няма да забравя на площада пред Двореца, бат' Фори Светулката. Имаше дух у хората и желание за възкресение. И страхотен хор имаше: "Иисус воскресе из мертвих, смертию смерть поправ ..."
Nadie: да, ама това кога е било? Миналия век. Аз когато и да отида, все е тъпканица и простотия
July: 1990
July: А през 1988 - слушай сега:
July: Отиваме с една мацка, с която се сваляхме тогава (тя странна история, защото две години подред тя ме сваля по Коледа, аз нея по Великден :) ... та, отиваме на кино (в кино 'Дружба' - гледахме някакъв адски тъп филм 'Танцът на джуджетата') и срещаме там още двама приятели. Обикаляме "Св.св. Седмочисленици" (тогава хората изобщо не бяха много) и решаваме да купонясваме - у тях, на пл."Иорданка Николова"). Отиваме, варим яйца, боядисваме ги с лак за нокти и червило, и теглим чоп кой с кого ще се чука
July: Е, аз се паднах с нея, естествено :-) това беше един от най-хубавите ми Велики Дни
July: Какво ще кажеш за историйката, а? (не за публикуване, сакън)
Nadie: Абе вземи я публикувай, щото е много хубава!
Nadie: Можеш да я напишеш под предлог един приятел ми разказа...
July: Дааа беее, никой няма да се сети
Nadie: Ама историята е хубава! Не се шмекери, ами я публикувай

Nadie & July

Няма коментари:

Публикуване на коментар