петък, 20 април 2001 г.

Питка (съвременна семейна притча)

Един Мъж и една жена живяли заедно 30 години. В деня на годишнината жената, както обикновено, изпекла питка - тя печала питка всяка сутрин, това било традиция. За закуска тя разрязала питката напряко, намазала с масло двете части и, както обикновено, подала на мъжа си горната част. Но на половината път ръката й се спряла ...

Тя се замислила: "В деня на нашата тридесета годишнина искам аз да изям тази хрупкава част от питката; мечтая си за нея от 30 години. В края на краищата, 30 години съм била примерна жена, отгледала съм му прекрасни синове, била съм вярна и добра любовница, въртяла съм къщата, толкова сили и здраве съм отдала на нашето семейство".

След като взела това решение, тя подала на мъжа си долната част на питката, с ръка, трепереща от нарушаването на 30-годишната традиция!

А мъжът й, вземайки питката, й казал: "Какъв безценен подарък ми направи днес, любима! 30 години аз не ядях любимата си долна част от питката, защото смятах, че по право тя принадлежи на теб".

Незнайко

Няма коментари:

Публикуване на коментар